Il sito Internet del Parlamento svizzero www.parlamento.ch offre ora informazioni anche nella quarta lingua nazionale. Si è così dato seguito a un postulato del consigliere nazionale Martin Candinas.

I Servizi del Parlamento hanno esteso l’offerta del sito www.parlamento.ch, che propone ora anche contenuti in romancio (rumantsch grischun), soprattutto in materia di educazione civica. Il Parlamento ha inteso così fornire un contributo alla comprensione tra le regioni linguistiche. Restano esclusi dall’offerta in romancio in particolare la banca dati Curia Vista, il Bollettino ufficiale e i comunicati stampa.

Questa estensione dell’offerta web fa seguito al postulato 12.3132 (Il Parlamento e la quarta lingua nazionale) depositato dal consigliere nazionale Martin Candinas, che chiedeva di rendere il sito del Parlamento fruibile, almeno in parte, anche in questa lingua.

 

Altre offerte in romancio
Già da vari anni la piattaforma di civica www.civicampus.ch è disponibile nella quarta lingua nazionale e la visita virtuale del Palazzo del Parlamento www.palazzo-del-parlamento.ch. Tutti questi prodotti sono stati elaborati dai Servizi del Parlamento.

 

Berna, 27 febbraio 2014 Servizi del Parlamento

 

______________________________________

 

La pagina dal parlament svizzer www.parlament.ch infurmescha Vus a partir dad ussa er en la quarta lingua. L’impuls per questa purschida ha dà il postulat da cusseglier naziunal Martin Candinas.

 

Ils Servetschs dal parlament engrondeschan la purschida da lur pagina d’internet www.parlament.ch  Els mettan da nov a disposiziun infurmaziuns, oravant tut pertutgond l’instrucziun civica, er per rumantsch (rumantsch grischun). Cun quai vul contribuir er il parlament a la communicaziun tranter las regiuns linguisticas. Exclusas restan tranter auter la banca da fatschentas Curia Vista, il Bulletin uffizial e las communicaziuns a las medias.

L’idea è vegnida animada dal cusseglier naziunal Martin Candinas tras il postulat 12.3132 – Il parlament e la quarta lingua naziunala pretendend che parts da la purschida digitala dal parlament vegnia transmessa er per rumantsch.

  
Ulteriuras paginas rumantschas
Gia dapi in pèr onns datti en la quarta lingua la plattafurma civica www.civicampus.ch ed ina tura virtuala www.parlamentsgebaeude-tour.ch – quai èn tut products dals Servetschs dal parlament.

 
 
Berna, 28 da favrer 2014 Servetschs dal parlament